Fadderkotte?!

Som sagt så kickar skolan igång den 19:e januari och idag blev jag medveten om att jag får en fadder från termin 2 tror jag. Inget konstigt med det, det roliga var bara att hon som skickade mailet hade använt sig av "sänd vidare" och alltså även skickat med mailet där hon blivit informerad om vilken elev hon skulle vara fadder till. Där blev jag refererad till fadderkotte??! 
 
              "och din fadderkotte, som du förövrigt får dela med Fredrik, heter..."

Lite lustigt ordval, men fadderkotte var jag härmed....


Kommentarer
Postat av: Petra

Så sant, att få "kräkas" av sig lite vore nog både skönt och nyttigt!

2008-12-18 @ 06:54:33
Postat av: Camilla

fadderkotte...tsss de ha ja aldri hört förut...:)

2008-12-19 @ 10:24:18
URL: http://mixie66.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0