Felciterad

Idag var det en artikel i sydöstran om skyltsöndan i Karlskrona. Från början tänkt att det skulle vara en enkätfråga som slutade  i en intervju. MEN det stämmer ju inte med vad jag sa, lustigt. Spelar ju ingen större roll kring detta ämne, men tänk om det hade varit någon känslig sakfråga man kommenterat, då kan det sluta illa.

Läs här

Jag sa:

- 15 st att köpa julklappar till
- att vi flyttar norr över efter julafton

Jag sa inte:
- att halsbanden var bara till flickor

Sedan försökte jag förklara vart Ånäset låg, gick sådär så det blev Umeå. Angående att E fick välja ut två julklappar så var det helt sant, dock så lämnade hennes totalförvirrade mamma aldrig dem. Tror att de fortfarande ligger på någon hylla.. Skäms gör jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0