Nu är det klippt.

Så nu är det gjort. Ett år sedan sist. Jag har klippt bort massa hår. Som vanligt fick jag inte min vilja igenom, utan min frisör Mattias hade helt andra planer. Lugg igen, vilket jag tror glädjer min frisörkompis Jennie (blivande klasskompis förövrigt) eftersom hon har klippt lugg några gånger på mig tidigare. E däremot blev fruktansvärt arg då hon såg att jag hade lugg eftersom hon själv vill ha det.... Efter ett tag lugnade hon sig och började som vanligt fråga:

E: Blev du kär i frisören eftersom han är kille?

Jag: Nej

E: Okej

Jag: Dessutom är han homosexuell.

E: Va??!

Jag: Han gillar pojkar.

E: Jasså så.

E: Vad skulle hans tjej säga om hon visste att han tyckte om att pussa pojkar?!?!


Kommentarer
Postat av: jenny

asså hennes fantasi är den sötast som fnns!



saknar er!<3

2008-12-03 @ 15:34:02
URL: http://jeeennypeeenny.blogg.se.blogg.se/
Postat av: Lina

Jaa undra vad hon skulle säga då =)

2008-12-03 @ 21:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0