Det var väl fan..

Våra barn är väldigt lika min man påtalar ungefär 8 av 10. Åh så lika Stoffe barnen är osv. Inget fel med det, tycker faktiskt jag lyckats fånga en hunk (förvisso skall han vara välklippt, rakad och föra sig normalt, vilket kanske motsvarar 25% av tiden. Men jag är sjukt nöjd med 25% hunk.) Lite måste de ju ha ärvt från mig (jaja humöret jag vet, men tänkte på yttre attribut). Idag visade det sig tydligt, deras tungor! Jag har en groteskt stor tunga som gärna är utanför munnen vid precisions arbete och förstås var även den genen väldigt stark! Grattis ungar, det är sjukt svårt att prata engelska för tungan är i vägen hela tiden....







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0