Fucking

Jag har lärt mig att barn testar ord som de har snappat upp, men som de inte har någon aning om vad det betyder. Då skall man ignorera! Tycker inte alltid att det är så lätt:

E: Fucking, fucking, fucking, fucking

Jag ignorerar

E: Fucking, fucking, fucking, fucking

Jag ignorerar

E: Mamma, vad betyder fucking

Tystnad och febril tankeverksamhet hos moder

Jag: Ja, det är slang och svårt att förklara. Det är inget fint slang

E:???????

Jag: Om jag säger så här; fröknarna på dagis skulle inte bli glada om du sa det ordet!

Hoppas, hoppas hon köpte det. Time will tell. Fröknarna om inte annat.

Kommentarer
Postat av: Caisa

Världens bästa moster Caisa skulle vart där och dragit lite mera blommor och bin... =)

2008-11-17 @ 21:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0