Muppdag

Idag en dag helt utan motivation och tålamod. Har lyckats på något sätt att ta mig igenom den utan att barnen drabbats allt för mycket. På något sätt så märker de av att man inte är "den vassaste spelaren i laget" och blir lite extra jävliga. Prinsen på topp förstås då han kom hem från dagmamman och sådär lagom frustrerad. Har släpat Lyra runt lägenheten i svansen, kastat runt på en korg, kastat maten överallt förrutom i munnen, käkat schampo och balsam som om det vore godis, målat golvet i modefärgen grön, målat sig SJÄLV i mode färgen grön (efter badet förstås), bajsat på sig precis då jag skulle lägga honom. Bajset fixade jag faktiskt innan sänggång men färgen lyser med sin gröna fina nyans. Nu sover hulken och kanske kan jag slappna av. Tur att E var/är på bra humör. Nu ska vi ha lite kvalitets tid innan hon skall sova...

Jo, för ni som inte känner mig så är jag hypokondriker. Idag upptäckte jag en knöl på Lyras nos. Knöl=cancer=död. Fyy...

Cancerdrabbade hunden och Mr Hulk (innan målning dock):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0