Skit inlägg

Idag tycker jag inte synd om mig själv, utan medkänsla går till min käre man (han tycker säkert att det är "skit"roligt att jag skriver detta). Alla som känner oss vet att Stoffes normaltillstånd är lite (väldigt) risig i kistan. Så där så att han ofta har sjukt bråttom på toaletten. Nu är han dock dålig i magen som han själv uttrycker det. Alltså han har sjukt  bråttom, bråttom väldigt ofta till toaletten. Addera dessutom lite värk i magen. Nu springer han runt i Karlskrona i kostym mellan kunder och toaletter. Alltid väldigt bra att ha med Stoffe på stan eftersom han har kartlagt alla toaletter i huvudet, toalettGPS alltså. Kämpa på älskling det är snart helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0