1 kr eller 1000 kr!?!

Vad E ska bli när hon blir stor varierar nog lika mycket som Stoffe byter kalsonger (ofta alltså för er som inte förstod). Ibland ska hon bli läkare (mammas favorit) och ibland frisör. Idag visade hon prov på försäljningsegenskaper, vilket inte är konstigt då både farmor och farfar är erfarna säljare.

E: Någon som vill handla mat??

Jag: Ja, jag skulle vilja ha köttfärsås.

E: Det blir 300 kr.

Jag: Oj, det var dyrt.

E: Det är masse parmesanost på.

Jag: Oki då.

Bra pris kan man tycka då hon övertalade sin far att köpa pommes fristes för 300 kr. Förlåt, ketchup ingick även. Lillebor, som enbart skulle ha en clementin, fick betala 1500 spänn som hon så fint uttryckte det....



Kommentarer
Postat av: Lina

Jag är däremot lite intresserad av hur Prinsen framförde att han ville ha en clementin =)

2008-10-19 @ 22:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0