Achtung, achtung! Världssensation!

Idag, utan något ljud eller någon polsk brytning, så sa Prinsen klart och tydligt:

-Tack, tack!

Hoppas ni inte svimmade av förundran, för det är hel och ren sanning!

Annars händer inte så mycket, E åkte med Stoffs på träning så jag och Prinsen är hemma. Han roar sig med att plocka potatisskal från soperna för att istället stoppa det i en hotdogs påse samtidigt som han säger bläääääää eller så springer han mellan mig och ytterdörren för han har kommit på att man kan skrika jättehögt i brevinkastet så det ekar i hela trappuppgång. Nej, nu startade han ugnen och står och blåser på den eftersom han förstås har lärt sig att den är varm.

Idag har han även lärt mig att det ändå som hindrar en är ens egen fantasi. I brist på annat så använde han potatiskal som en bil och körde runt med i hela köket. Hygienskt dessutom...

Alla ni andra med normala liv; hoppas ni får en trevlig kväll. 18.31 parkerar jag mig i soffan och vill man ha upp mig får man bända upp mig med en kofot.....

Kommentarer
Postat av: Caisa

Nja vet inte om jag tror på att han sa så.. =) Du brukar aldrig tro på mig när jag säger saker som Jack sagt. Hihihihi! Nä nu skojar jag! Va kul att han säger saker!!!!!!!

2008-10-21 @ 14:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0