Dagens outfit??

Jag ska inte vara sämre. Har ju surfat runt bland diverse bloggar för att göra en statistiskt säkerställd undersökning angående vilka slags bloggar som lockar flest läsare. Resultaten visade att unga flickor (nej jag kan inte kalla mig ung längre mormor) med modeinriktade bloggar har vääääldigt många läsare. Populärt är alltså att lägga in "dagens outfit". I jakten på läsare måste förstås jag också göra det, skillnaden är att detta kommer att vara årets outfit. Inte för att den är enormt fancy och dyr, utan helt enkelt för att detta är de byxor jag har jääääääääääääääääämt. Tror dock inte detta resulterar i fler läsare :(


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, jaa det där är ju årets outfit! Favvobyxorna =) Du behöver bara klippa in den bilden varje dag som dagens outift! =)

2008-10-29 @ 21:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0