Fläskberg

Idag när Stoffe hämtat E på dagis berättade att det blivit tjabb i bilen:

Stoffe: Spänn fast säkerhetsbältet!

E: Neeej, fläskberg

Då de kom hem berättade Stoffe om händelsen för mig och jag frågade helt sonika vad som hände i bilen:

Jag: Vad sa du till pappa?

E: Inget

Jag: Jo, pappa berättade...

E: Jag sa, jag sa, jag sa.......... DOCKA!!!

Jag: Docka?! (jag börjar argarva, helt fel, men tyckte det var en fantastisk fantasifull lögn)

När sedan Stoffe diskuterat och kommit fram till att hon egentligen sa fläskberg och konstaterat att det inte var snällt och säga så ville vi förstås veta vem som lärt henne:

-Danne...

Kommentarer
Postat av: Jensan

HAHAHAHAHA ASGARV! as always danne ;)<3

2008-10-23 @ 17:15:35
URL: http://jeeennypeeenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0