Godmorgon!

Igår somnade Prinsen som vanligt 18.20 (piiiip) och när jag hörde honom imorse stod klockan på 07.30. Konstaterade 13 timmars sömn, men ack vad jag bedrog mig. Jo, han har ju sovit 13 timmar bara det att vi ställde ju om tiden i natt och flyttade tillbaka klockan 1 timma. Så nu 08.10 har vi städat hela lägenheten, ätit frukost, sorterat garderoberna och nu badar Prinsen och Stoffe...

Under städningen hittade Prinsen Jonnas (tror jag) mössa som vi av misstag fick med oss hem från förra helgen. Fick honom att posera i hel 5-6 sek mot en kökslucka...


Kommentarer
Postat av: Jensan

finns de någon så söt?<3

2008-10-26 @ 12:44:36
URL: http://jeeennypeeenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0