Hur svårt kan det vara att säga Lina??

Min rara lillasyster Lina försökte redan i somras att få Prinsen att säga LINA. Det gick väl sådär. Genom ett inlägg fick jag veta att hon lagt krut på min systerson J. Det gick tydligen också sådär. Kan ju tänka mig hur det lät.....

Lina: Liiiiiiiiiiiiiiina

J: Pappa

Lina: Nej, Liiiiina

J: Pappa

Undrar vad Prinsen tycker att Liiiiiiiiiiiina är mest likt av vad han kan säga (eller låta rättare sagt); blblblblblblb, bläääääääääää eller ehehejehehej. Återstår att se då hon förväntas öva då vi kommer upp i november. Jag skall förbereda honom.

Kommentarer
Postat av: Caisa

Ja dom är inte så bright våra kära söner.. Dom får slå sina träskallar ihop så kanske dom får fram nåt vettigt!! Men det tvivlar jag på... =)

2008-10-08 @ 22:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0