Mina små lamm...



5 minuter senare mina små djävular!! E snurrade som en galning och klättrade i sofforna på jobbet som har ett värde på cirka 150000 kr, Prinsen hittade telefonen och även sökfunktionen som låter som en tupp (uppskattas väldigt mycket av en 16 månaders, kanske inte fullt lika mycket av mina kollegor..), spillde ut en halv loka flaska, de kastade WB-ost på golvet som inte gick att få veck.... Jag svettades en aning, men hade efter 40 min utfört mitt arbetsuppdrag vilket med barnens hjälp nästan blev ett mission impossible.

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, man ser riktigt hur det lyser i deras ögon!! =) Speciellt i Prinsens =)

2008-10-10 @ 14:08:36
Postat av: jenny

Gud vad lika de är ! <3

2008-10-11 @ 13:48:29
URL: http://jeeennypeeenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0