Nytt världsrekord av Prinsen him self

Jag började så smått pott träna Prinsen i somras och det har väl gått sådär. Väldigt mycket sådär när jag tänker efter. Han har lyckats kissa några gånger och bajsat en gång. Men inte en endaste gång har vi lyckats sedan vi flyttade till denna lägenhet (jo 2 mm kiss har han lyckats klämma fram). Nej, istället så kan han kissa, bajsa också för den delen, på golvet för att sedan komma med pottan, peka på brottsplatsen och säga bläääää.

Men idag då jag kom hem från dagiset där han är på fredagar så upptäcker jag att han är utan blöja. Inte nog med så hade han lyckats att varken kissa eller bajsa. Undra hur de fick honom att förstå på en förmiddag? På med blöjjan snabbt igen dock eftersom jag inte lyckats nå fram till min son på 4 månader såsom dagispersonalen lyckades på en förmiddag!

Trevlig helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0