Sjuk

Idag är jag sjuk och mina hjärnceller förmår sig inte att tänka ut något vettigt att säga. Medans jag ligger på soffan så leker Prinsen med diverse ateraljer som finns i köket; gamla konserv burkar (ja, jag släpade mig upp ur soffan och tog av han den, två gånger till och med eftersom han 5 min senare hittade en till), glasflaskor mm. Just nu, förrutom att hon ljuger sig blå då hon pratar med Moster Lina i telefonen, så sköter E uppfostran gällande Prinsen. Hejja E, jag är gruvligt tacksam att du finns och att vi väntade över 4 år på att skaffa lillebror så att du under dessa förhållande som råder kan passa lillebror. (Dessutom orkar E bära Prinsen som väger 12 kg på en arm.)

Fan, nu har han bajsat. Där går faktiskt även en gräns för mig vad det gäller storasysters sysslor även om jag är sjukligt sjuk.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0