Skyll dig själv!!!

Ikväll tyckte Stoffe att jag skulle hämta nagelsaxen då jag var på toaletten. When hell freezes over. No way Jose. Skiter björnen i skogen!? För det första sa är jag en fothatare och för det andra så vill jag varken känna sjukt äckliga hårda tånaglar i rumpan eller under fötterna. Så det så. Stoffe förstod budskapet, men skulle förstås in på toaletten samtidigt som mig. Jag tjatar en del om vår 44 kvm stora lägenhet, men den är inte stor och toaletten förstås därefter. Så jag som skulle kissa tar typ upp 75% av ytan, vilket betyder att Stoffe måste stå med ena foten utanför toaletten och den andra över mig och upp på handfatet. Vad händer då- jo 2 meters karln får kramp:

Stoffe: Kramp!! Hjälp!

Jag: Skulle inte tro det! (asgarv)

Stoffe: Jag sitter fast!

Jag: Så bra då, asgarv, skyll dig själv!!! .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0