Svettigt att vara bloggare

Eller kanske svettigt att vara mamma till Prinsen uttrycker det bättre. Skrivandet är inga problem, har ju dessutom inte världens längsta inlägg. Problemet är fotandet. För varje bild som publiceras, ja pappa jag vet- inte den bästa skärpen och kvaliten på de bilder jag valt ut vilket du själv kommer att få uppleva, har det väl tagits cirka en miljard kort. Lätt överdrivet kanske, men väldigt svettigt alltså. Tur att man inte filmas då man föröker fånga illern och hans roliga upptåg på bild. Hans favorit leksak här hemma är en riktig (förstås, inget skall vara på låtsas) fullstor (såklart) handboll och ikväll kiknade han av skratt då han insåg att det är rätt klurigt att sitta på bollen.....  Jag tänkte därför beskriva med bilder vad jag menar:                                                                                                                                                                        

För att sedan ge upp efter denna bild:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0