En helt vanlig fantastisk dag

Idag regnar det i Karlskrona och för er som inte har lokal kännedom så är det ganska vanligt att det regnar. Inte bara vanligt utan till och med väldigt, väldigt frenetiskt vanligt. Som tur är har barnen inte samma dagis och som väldigt tur är så är de placerade på varsin sida av stan. Detta innebär att vi transporteras dagligen väldigt mycket ute i det fria och som då en vanlig dag som det var idag innebar detta att man blev väldigt blöt. Försöker alltid se det positiva i allt, men fick leta väldigt länge innan jag på den mest praktiska lösning som leder till något positivt:
 
Imorgon (till 99,9% chans även regn då) så strör jag tvättmedel på barnens jackor som är sjukt smutsiga eftersom våran tvättstuga ALLTID är bokad kvällstid. Då kommer jag nog att känna mig mer lyckad och nöjd än som idag bara sur, kall och blöt......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0