Farbror Danne

Idag kom E att tänka på sin käre farbror, Danne som han heter.

E: Mamma, min Farbror Danne är knasig

Jag: Jasså säger du!

E: Ja, sist vi var hos farmor klippte han en tuss ur mitt hår

(pedagogiskt Danne, en dag kommer jag att ge igen.)

Jag: Jasså det gjorde han- buse!

E: Fniss, fniss

E: Sedan när vi skulle åka hem visade han rumpan för mig.

Jag: Jo, tack tyvärr jag bevittnade det också.

E: Han är världens bästa farbror!

E: Jag vill åka till Farbror och Malin.

Vågar man skicka henne till världens bäste, men även tokigaste farbror?! Jo, för han har världens finaste tjej som balanserar honom väldigt bra.




En bild säger mer än tusen ord. Danne till vänster.

Kommentarer
Postat av: Jensan

Det tkr jag du ska : ) men börja med att skicka henne till mig först! jag älskar er

2008-09-28 @ 13:12:43
URL: http://jeeennypeeenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0