forts. Farbror Danne

Idag då jag var och hämtade lilla E på dagis så lekte en av E:s dagis kompisar frisör med en riktig kund nämligen en liten kille till fröknarnas stora förtret. E satt vid ett annat bor tillsammans med sina två bästa kompisar och en fröken:

E: Så gjorde min Farbror på mig!

Kompisarna: ????????

E: Han visade röven också!

Fröken: Röven??!

Jag: Ja, jo, alltså jo han gjorde det.

E gapskrattar

Fröken: Han kan ju inte vara så gammal?!

Jag: Näe, han e bara 25 snart.

Fröken: Jaha, oki, bara.

Kommentarer
Postat av: Farbror Daniel

Man ska behålla barnet inom sig, och lite under bältet har aldrig skadat...

2008-09-30 @ 21:34:33
Postat av: Jensan

hahahaha ; )

2008-10-01 @ 10:43:20
URL: http://jeeennypeeenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0