Jag e int bitter ja.

Inte det minsta, inte alls faktiskt.

Medan min älskade man har åkt först till Gbg för premiärmatch i handbollsallsvenskan, för att sedan dra vidare till Stockholm och sova på hotell i ny bäddad säng, äta hotellfrukost osv så är jag hemma i vår 44 kvm stora lägenhet med våra fantastiska barn. I eftermiddag/kväll har jag jagat prinsen runt lekplatsen, torkat kiss från golvet, tagit ner prinsen från fönsterbrädan 15 ggr, hållt på söva barnen i 1½ timma, duschat i iskallt vatten. Men äskling jag e inte bitter jag. Spring du runt och slåss om en liten boll för att sedan koppla av på hotell så håller jag ställningarna här hemma.



Klart coolaste cykeln i stan!! E bor på denna, snart har rumpan fastnat på limpan....



Kolla in hans min, fullt medveten om att han inte får vara på bordet....

Kommentarer
Postat av: Lina

Vääääärldens sötaste!! =)



Saknar er sjukt mycket!!

2008-09-24 @ 22:04:54
Postat av: Caisa

Älskade syster!! Du har helt sjukt söta barn... Jocke säger att ni aldrig får göra er av med Englas limpa!! Han tycker den är sten cool.. =) Mera bilder på dom små. Saknar er massor. Jack har ett kort på prinsen som han alltid sitter och pussar på.

2008-09-24 @ 22:16:57
Postat av: Josefine

Du verkar ha ett heltidsjobb därhemma ;) hihi. Fina bilder, fler av dem. Karl-Hernik hälsar!

2008-09-25 @ 18:41:56
URL: http://juussie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0