Klockan på mobilen är för liten?!

Jag har världens bästa mamma som väldigt sällan blir arg. Dock så kan hon reta upp sig för väldigt små, obetydelsefulla saker:

Mamma: Jag ska skicka tillbaka min mobil

Jag: Va!?!

Mamma: Den förbannade dumskallen har inte ringt upp ännu

Jag: Vem??

Mamma: Fredrik

Jag: Fredrik!?!

Mamma: Ja, jag hade två kriterier på en ny mobil; en hyfsad kamera och att man kunde ställa om klockan så den blir större. Skulle inte klockan gå att förstora så skulle jag bara kontakta honom.

Jag: Jaha, antar att klockan inte gick att förstora

Mamma: Nej, klockan är ju mindre än på min gamla mobil. Jag ser ingenting! Han skulle ringa upp på eftermiddagen.

Jag: Det har han inte gjort??

Mamma: Nej, den förbannade dumskallen.

Jag: Men mamma, det kanske kom upp viktiga saker som gick före ditt ärende.

Mamma: Som vaddå?!

Kommentarer
Postat av: maria

fick ett sms av "dumskallen" klockan 21.40 .Han håller på att kolla och återkommer imorgon.Snällt va!

2008-09-23 @ 22:54:05
Postat av: Daniel

hehe.. klockrent!

Idag hoppas jag du skänker en tanke till offren å anhöriga i skolmassakern här i Finland. Landssorg idag!

2008-09-24 @ 14:45:11
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: fanny

Du har en super bra blogg :)



kan jag få be om en tjänst! Jag är nämligen med i en tävling mellan olika bloggar . skulle vara snällt om du röstade på mig ! Det skulle vara guld värt.



http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.2275734

2008-09-24 @ 14:51:01
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0