Mamma, fru, dotter, barnbarn, norrlänning, förvirrad, envis..

.... beskriver väl ganska bra vem jag är. Efter påtryckningar från älskade Josefinfin om bloggning så gör vi ett försök till uppstart.

Helgen helt fantastisk; Lilleman på ett tåg, Köpenhamn, Tivoli, Jonna "mästaren på att plocka gosedjur ur en maskin", Kryckan, Malin och Josefinfins aptit för karuseller, Johans ickeaptit på karuseller, min helt skräckslagna min på fotot som togs vid en karusell... Dannes fantastiska pedagogik med mina barn, sova fyra stycken på två madrasser (på vilken madrass tror ni mina barn ville sova??!), kålpudding..


Sämst; Karl-Henriks frånvaro
Bäst; hemresan slår allt- videokamran, hysteriskt trötta och botox kvinnan med solglasögon som castade modeller ombord (ingen av vårt sällskap lyckades dock fånga hennes intresse...)

I veckan är jag som vanligt Handbollsfru plus att Stoffs dessutom skall utbildas i Stockholm; trodde Karlskrona var metropol för allt- vilken miss....

Kommentarer
Postat av: josefinefin

Hahaha stämmer så bra :D



Det var inte dåligt, fortsätt nu med att uppdatera och många bilder vill jag se :)

2008-09-22 @ 14:22:15
URL: http://juussie.blogg.se/
Postat av: Jensan

HAHA : ) vår hem resa ojojoj: O men kul var de : )

Glöm aldrig kiss fläcken : P

2008-09-28 @ 13:15:11
URL: http://jeeennypeeenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0