Åh du store, manlige man..

Så har den manlige mannen, kungen, mannen i huset kommit hem. I den riktigt manlige, sportiga bilen (nja, kanske inte riktigt, men något som rullar och tar en från punkt A till B). Så nu får den manlige mannen, mannen i huset, kungen ta över snortorkande, bajsbytande, barnjagandet, övertalandet, hundjagandet ett tag, så ska jag.. göra annat, typ sticka eller skruva ihop något ..

För övrigt fyller E 6 år imorgon, tiden går ju kan man lugnt säga.. Minns det fortfarande som igår. Gått över tiden 11 dagar och gjorde allt för att starta förlossningen; färdknäpp, gick 15000 varv runt kvarteret, 30000 utfall och benböj, men ut kom hon tillslut  i alla fall och efter 6 timmar på BB så var jag allt för rastlös och åkte hem, nej inte ovanligt mig jag vet!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blir en speciell dag för oss båda! Vi har ju verkligen nästan samma minnen om den 21 april =) Tyvärr är Tim sjuk =( Vilket han var vid sin ett års dag också. Kram

2009-04-20 @ 22:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0