E åker av hästen, blir trampad på och rider igen!

Låter hemskt, men det kanske inte var lika dramatiskt som rubriken vill påstå. Men av ramlade hon igår på ridskolan och skrapades i ansiktet av hoven. Men på hästen red hon igen, travandes till och med! Det kallar jag modig´av en snart 6 årig liten flicka. Som hon sa själv med gråten i halsen och tårarna rinnandes ner från kinderna; nu är det fjärde gången jag trillar av och jag har dessutom blivit sparkad.... Vem tror ni tvingade upp henne då???

Annars så fortlöper ett alldeles normalt, men ytterst hektiskt liv. Vi har dock i princip fixat bil. Som min käre far uttryckte det när han såg vilken modell det var- oj, precis som ett växthus fast med fyra hjul... Ni må tro att min man känner sig tillfredsställd med det nya tillskottet!

Kommentarer
Postat av: Linda

Roligt att du börjat blogga igen!! :) Mindre roligt för din dotter... men du får hälsa henne att de brukar sägas att innan man är en "riktig" ryttare så ska man ramla av massor me gånger då blir man som bäst (minns inte antalet nu men ;)...) O även elit ryttarna åker ju av!!! Kul att de språkutvecklas hemma hos er!!! Ha en bra helg Kram från Flarken

2009-04-02 @ 21:18:04
Postat av: Linda

Roligt att du börjat blogga igen :) Mindre roligt för din dotter... Men du får hälsa henne att de brukar sägas att innan man är en "riktig" ryttare ska man ramla av massor med gånger, då blir man som bäst (minns inte antalet nu men ;)...) Även elit ryttare åker ju av så... Bra att hon sätter sig upp igen de e viktigt!!! Roligt att de språkutvecklas hemma hos er :) Ha en bra helg kramar från Flarken

2009-04-02 @ 21:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0