Glad Påsk!

Önskar vi alla, men förstås extra mycket till familjen i skåne...

Annars så pluggar jag, kul.... Kul påsk, tur att Stoffe tagit på sig förklädet och bakat bullar, planterat blommor och underhållit barn.

Förövrigt så visade jag en bild idag för E från några år sedan då hon var en liten påskkärring. Pappa hade redigerat bilden så det såg ut som hon flög precis ovanför trädtopparna:

- Wooooow, att jag kunde flyga, det var inte dåligt!

A great mind of a soon 6-yearold.

Hon insåg dock sina begränsningar, så idag blev det fötterna som transporterade henne och en korg med nybakade bullar att bjuda på då hon "påskade":


Kommentarer
Postat av: Therese

Äntligen hittat till din blogg! =) tack facebook ;)



Vi äran att träffa eran lilla påsk-kärring när hon o hennes kompisar knackade på hemma hos mama o pappa igår. Så söta så, tung såg korgen ut att vara..

Så gulligt när hennes dragkedja på overallen gick upp o hon säger till Irene som efter många om o men fick igen kedjan:

-Du är ju min fröken å du kan ju allt =)



Ha det gott så syns vi kanske nåt längst gatorna i Å i helgen!

2009-04-10 @ 14:11:31
Postat av: Veronika

hej sofia! så stora de små har blivit, och så kul att det är en till på väg! när ska barn nr. 3 komma? jag hade med gärna skaffat en till med detsamma men jonas är inte riktigt inne på samma melodi som mig när det gäller det:) Kommer ni ner hit något så hör jättegärna av er så kan vi kanske ses? ha det bra, kram och hälsa the family!

2009-04-13 @ 20:46:34
URL: http://veronikaekdahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har inte läst bloggar på ett tag, så Glad Påsk i efterhand. Ligger nu i förkylning suck

Hälsa alla, kram

2009-04-15 @ 20:58:40
Postat av: Petra

Lycka till på tentan då!! Kram

2009-04-16 @ 13:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0