Greta gör ett gästinlägg.

Jaha, idag tyckte mamma att vi skulle på fest. När det är fest har man kjol eller klänning tydligen- jag hade kjol. Varför skulle jag då ha kjol om mammas kompisar envisades att ta på mig en filt. Om man är inlindad i filt kan man inte röra sig, jag är ett barn i fam Nordholm vilket betyder att jag vill röra mig, inte ofta utan jämt. Men filt skulle jag ha. Sedan efter filtfadäsen tog mamma fram en overall. Oki att man bor i norrland och att det blir kallt. Inte oki med overall på fest, absolut inte oki att vara den ENDA med overall på fest. SKÄRPNING!


Kommentarer
Postat av: Lina

Sötnöt!! =)

2009-08-23 @ 01:19:23
URL: http://linahollstrom.blogg.se/
Postat av: Alex

Saknar dina inlägg på facebook och insåg att du försvunnit därifrån, ogött! Det är ju på så sätt du kan hålla koll på mig så att jag sköter mig! aja trots din ouppmärksamhet så lever jag fortf.... =)

Hoppas allt är grymt med dig så ses vi snart! Gh kram

2009-08-23 @ 12:16:29
Postat av: miriam

hahahaha

2009-08-23 @ 13:29:46
Postat av: Linda

Hihihi...ja inte är de lätt att va liten inte ;)

2009-08-23 @ 20:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0