Rastlös eller helt enkelt sjuk i HELA huvudet

Dagen har förflutit utan större aktiviteter (Nej Caisa promenaden ENDA ut till OK räknas inte). Hade trevligt besök av Miriam och Tim efter middagen och som vanligt när vi umgås så snicksnackades det en hel del!! Efter att jag nattat E så insåg jag att jag ganska snabbt skulle hamna i liggläge på soffan framför TV:n och sovandes efter säkert 3-4 min. Jag bestämde mig för att istället, håll i er, att springa. Skit i att det var -17 grader och att jag inte hittade igen mina överdragsbyxor. Så här sitter jag nu istället i soffan och kan säkerligen inte sova på några timmar, men usch vad jag är stolt över min kropp som släpade på mig runt Ånäset!

Kommentarer
Postat av: Miriam

hihi, eller så pratar jag! För det är jag bra på,haha! Fy farao vad duktig du är Sofia som sprang, inte illa! Tycker det är jätte kul att ni flyttat upp nu! Man blir glad med dig, kram

2009-01-03 @ 22:16:00
Postat av: Petra

ons fm.. hm, nä så långt har jag inte planerat ;-) Hittar gärna på något! Jocke jobbar också, fast em..

2009-01-04 @ 17:30:25
Postat av: Linda

Hejsan!!! Jo han visste att jag var inne... blev inte alls bra... o idag gick inget känns de som, han är hur mammig som helst har varit hela helgen så typiskt när han aldrig varit de förut. Många tårar idag oxå o imorron ska jag åka hem en stund o han ska vara kvar o äta o sova känns halv bra, men men få hoppas att de går bra!!! Inte lätt o veta vad man ska göra :) Ha de jätte bra vi hörs!!!

2009-01-12 @ 12:26:08
Postat av: Linda

Hejsan!! Jo jag tror oxå att de kommer att gå bra bara inte jag är där ;) De gick ju super bra ons o tors förra veckan då brydde han sig inte alls om mig utan bara lekte på, men han förstår säkert vad som håller på att hända oxå :)Va kul att de gick bra för er idag trots ett svettigt slut :D ja den dagen kommer ju oxå när de inte alls vill följa med hem!!! Ska bli skönt i morron ändå att få åka hem o inte vara kvar känns ju som mer på riktigt oxå så vi få väl se hur de går nu sista dagen :) Ha de bra!!

2009-01-12 @ 19:25:20
Postat av: Linda

Hejsan!! Vet inte om de blir dubbelt nu blev nå konstigt när jag skulle skicka iväg inlägget jag skrev först... Jag tror oxå att de kommer att gå bättre när jag får gå hem i morron o inte är i närheten, känns ju som mer på riktigt oxå... De gick ju så bra ons o tors förra veckan han brydde sig inte om mig alls utan lekte på med alla barn, men han kanske börjar förstå vad som är på gång. Men vi få se i morron sista dagen, blir spännande :) Va kul att de gick bra för er idag trots ett svettigt slut ;) Ja den dagen ska väl oxå komma när de inte vill följa med hem heller :D Ha de jätte bra!!!

2009-01-12 @ 19:34:07
Postat av: Anonym

Ja det är väl sant, det är väl därför jag är mer medtagen av kräksjukan denna gång. Då all energi som jag har över går till bebisen.. Har iaf fått i mig en redig middag i em. Väntar nu bara på att det ska komma upp =/

2009-01-14 @ 18:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0