Stolt!

Stoffe har avklarat högskoleprovet! Ett av tre hinder klart och snart står han där i polisuniform. Kämpa på Stoffe!!

Annars så växer jag, inte på längden då, utan på bredden. Magen sitter under revbenen och redan har jag problem med något så elementärt som andningen. Som en klasskompis uttryckte det; din mage har verkligen exploderat- Tack snälla du för den komplimangen precis vad jag behövde höra. Klarar fortfarande av att springa, i veckan avverkades milen i 5 min/km tempo.... Tor ni att folk glor???


Kommentarer
Postat av: Miriam

Har Sofia börjat blogga lite? Härligt att se =) Vilken söt liten tjej Lina har fått. Så mysigt! Hahah, jo jag kan tänka mig hur det ser ut... speciellt i Å, hahah! KRAMAR

2009-03-29 @ 00:26:05
Postat av: Miriam

och Grattis Stoffe!

2009-03-29 @ 09:39:38
Postat av: Petra

Gah, då ska du se mig då jag är ute och GÅR!..

2009-03-29 @ 10:05:58
Postat av: Camilla

hihi va kul att de kommit lite nytt här i bloggen, alltid kul att läsa din blogg..:D wiiiho grattis till Stoffe!

2009-03-29 @ 21:35:26
URL: http://mixie66.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0