En liten hjälpande hand..

Den stora inmobila mamman utnyttjar förstås inte bara sin man utan även sina barn. Att man inte ens fyllt två år verkar mamman bry sig föga om..

Sitter i soffan och ber Prinsen hämta den bärbara telefonen. Telefonen uppfattde han, sprang iväg mot köket i full kareta. Några minuter och några duns senare kommer han mäkta stolt över sin egen bedrift insläpande på denna:



Kablar som hängde och slängde, men vad gjorde det. Han levde flera minuter på att hanlyckades och vi andra fick oss ett gott skratt............

Kommentarer
Postat av: miriam

Hahahahaha, så himla söt! Men telefonen fick du ju =)

2009-05-04 @ 21:50:24
Postat av: Petra

När, hur och var? Hur blir det med Sikeå-Ånäset promenad nästa onsdag? Jag är ju som sugen på att gå med.. hoppas bara jag klarar av det. Får jag mkt sammandragningar får morsan komma och hämta mig. Men hur har du tänkt, vilken tid är det?

2009-05-12 @ 19:34:02
Postat av: Petra

U don´t like me anymore??? Eller har du bara bytt nummer...

2009-05-20 @ 14:24:01
URL: http://tjinnill.blogg.se/
Postat av: Petra

Men Sofia!, du borde ha sökare på ALLA dina grejer! ;-)

2009-05-21 @ 16:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0